دکتر مریم محمدبیگی » جراحی زیبایی زنان » جراحی های همزمان با لابیاپلاستی  
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

جراحی های همزمان با لابیاپلاستی  

انواع جراحی های همزمان با لابیاپلاستی چیست؟ آیا می توان همزمان با جراحی لابیاپلاستی سایر جراحی های زیبایی زنان را انجام داد؟ لابیاپلاستی به تنهایی یک درمان جراحی برای اصلاح و فرم دادن به لب های داخلی واژن است. جراحی لابیاپلاستی را می‌توان همراه با سایر انواع جراحی‌ها، معمولاً در ناحیه تناسلی، انجام داد. زنان از ترکیب لابیاپلاستی با سایر روش های جوانسازی ناحیه‌ی تناسلی برای بهبود راحتی و ظاهر کلی خود سود می برند. برای تعیین اینکه کدام روش ترکیبی ممکن است برای شما مناسب باشد با ما همراه باشید.

انواع جراحی های همزمان با لابیاپلاستی چیست؟

می توان همزمان با لابیاپلاستی سایر روش‌های جوانسازی واژن را انجام داد؟

بسیاری از پزشکان روش ها جوانسازی واژن را برای راحتی بیمار باهم ترکیب می کنند. زیرا انجام چندین بار بیهوشی ناخوشایند، پرهزینه و گاهی خطرناک است. ترکیب روش های زیباسازی تناسلی به بیمار این امکان را می دهد که تمام کارهای زیبایی را انجام دهد در حالی که فقط یک بار بیهوش می شود.

به‌علاوه، بسیاری از بیماران زمان مرخصی چند روزه از کار را برای جراحی و بهبودی ندارند. با انجام چندین روش با هم، شما فقط برای یک جلسه جراحی و یک دوره بهبودی باید از کار مرخصی بگیرید.

روش های جوانسازی ناحیه تناسلی همراه با لابیاپلاستی

1- جراحی لابیاپلاستی همراه با ماژورپلاستی

در برخی موارد همراه با جراحی لابیا مینور می توان اندازه ی لابیا بزرگ را کاهش داد. بسیاری از عوامل مانند پیری طبیعی، زایمان و بارداری می‌توانند لب‌های بیرونی (لابیا ماژور) را دچار افتادگی کنند. این می تواند ورزش، رابطه جنسی و زندگی روزمره را سخت و دردناک کند.. اگر لابیا مینور و لابیا بزرگ هر دو نیاز به کاهش اندازه داشته باشند، این روش ها می توانند برای راحتی شما ترکیب شوند.

2- واژینوپلاستی همراه با لابیاپلاستی

در صورت لزوم می توان واژینوپلاستی را با همان عمل لابیاپلاستی انجام داد. واژینوپلاستی لابیا را درگیر نمی کند، بلکه خود واژن را درگیر می کند، زیرا در درجه اول برای سفت کردن واژن انجام می شود. دلایلی که ممکن است بخواهید تحت عمل واژینوپلاستی قرار بگیرید این است در اثر افرایش سن، یائسگی و زایمان و… واژن شما گشاد شده باشد و از رابطه جنسی لذتی نمی برید. دلیل دیگر ممکن است این باشد که واژینوپلاستی می تواند برای کمک به بی اختیاری مفید باشد. لابیاپلاستی ظاهر فرج را تغییر می دهد اما واژینوپلاستی کانال واژن را سفت می کند.

3-هودکتومی همراه با لابیاپلاستی

هودکتومی عبارت است از کاهش کلاهک کلیتوریس. کلیتوریس توسط چین نازکی از پوست به نام پرپوس یا همان طور که بیشتر شناخته می شود، پوست هود پوشیده شده است. برخی از خانم ها می خواهند بافت اضافی کلیتوریس برداشته شود، که باعث افزایش حساسیت در این ناحیه گردد، زیرا در برخی موارد می تواند کاملاً ضخیم باشد. این روش را می‌توان همراه با لابیاپلاستی انجام داد.

4-تزریق چربی به واژن همراه با لابیاپلاستی

گاهی اوقات به دلیل تغییر وزن مکرر خانم ها و دلایلی که در بالا گفته شد لابیای بیرونی واژن دچار افتادگی می شود. می توان برای رفع این مشکل به لابیا چربی تزریق کرد. این روش را می توان همزمان با لابیاپلاستی انجام داد. قبل از عمل پزشک چربی را از سایر نقاط بدن فرد مانند شکم یا پهلو برداشت می کند و بعد از خالص سازی، آن را به لابیای ماژور تزریق می کند.

5- روش کربوکسی تراپی همراه با لابیاپلاستی

در این روش گاز کربن دی اکسید به ناحیه مورد نظر تزریق می شود. این روش منجر به افزایش جریان خون در آن ناحیه و افزایش کلاژن سازی می گردد. این روش می تواند به رفع تیرگی واژن و همچنین برطرف کردن جای زخم و جای اسکار جراحی های قبلی ناحیه تناسلی کمک کند و می توان هم زمان با لابیاپلاستی انجام شود.

6- روش لیزر و جوانسازی همراه با لابیاپلاستی

جوانسازی واژن با لیزر یک روش غیر جراحی است که کیفیت و عملکرد بافت واژن را بازیابی و بهبود می بخشد. با گذشت زمان و به ویژه پس از زایمان، مقدار و قدرت بافت کلاژن از بین می رود. این همان فرآیندی است که ما در پوست بقیه قسمت‌های بدن متوجه می‌شویم که با افزایش سن منجر به چین و چروک می‌شود.

جوانسازی واژن با لیزر یک روش بدون درد و غیر جراحی است. این روش بازیابی کیفیت، عملکرد و ظاهر بافت واژن استفاده می کند. لیزر بافت کلاژن را گرم و بازسازی می کند و با سفت کردن کانال کامل واژن، شلی واژن را ترمیم می کند. این کار علاوه بر بهبود تجربه جنسی و ظاهر زیبایی واژن، مشکلاتی مانند بی اختیاری ادرار، خشکی واژن، عفونت های مکرر واژن، مقاربت دردناک، عفونت های مکرر دستگاه ادراری را برطرف می کند. این روش  را می توان همزمان با جراحی لابیاپلاستی انجام داد.

7- پرینورافی و لابیاپلاستی همزمان

بانوان در اثر انجام زایمان طبیعی ممکن دچار پارگی پرینه یا در این ناحیه دچار ایجاد بافت اسکار شده باشند. این عامل منجر به کاهش لذت جنسی و حتی درد در هنگام رابطه جنسی می شود. جراحی لابیاپلاستی می تواند به عنوان روش درمانی مناسبی هم زمان با جراحی پرینورافی انجام شود. در این روش دیواره های پشتی واژن به هم نزدیک شده و به هم متصل می شوند و بخیه می شوند.

8- تقویت نقطه G همزمان با لابیاپلاستی

نقطه G جای حساسی در داخل واژن بانوان است که بیشتر لذت جنسی هنگام مقاربت مربوط به این قسمت می باشد. درصورتی که فرد درهنگام نزدیکی به دلیل برجسته نبودن این نقطه ارضا نشود. با تزریق ژل به نقطه جی همزمان  با جراحی لابیا پلاستی، ارگاسم بهتر شده و منجر به افزایش کیفیت رابطه ی جنسی فرد می گردد.

9- مونس پلاستی همراه با لابیاپلاستی

برخی از زنان رسوبات چربی در ناحیه تناسلی ان ها ایجاد می شود که باعث ایجاد برآمدگی در لباس های شنا و سایر لباس ها می شود. دلایل مختلفی برای ایجاد این چربی وجود دارد. با این حال، حذف آن تنها با رژیم غذایی و ورزش ممکن است دشوار یا غیرممکن باشد. این جراحی را می توان با اصلاح لابیاپلاستی ترکیب کرد تا ناحیه تناسلی صاف تر و جذاب تر ایجاد کند.

کلام آخر

جراحی‌های لابیاپلاستی را می‌توان همراه با انواع روش های غیر جراحی و جراحی زیبایی زنان انجام داد. برای اینکه مطمئن شوید کدام روش برای شما مناسب است بهتر است به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 11 =

Call Now Button