دکتر مریم محمدبیگی » جراحی زیبایی زنان » عمل ترمیمی لابیاپلاستی در اصفهان
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

عمل ترمیمی لابیاپلاستی در اصفهان

سوالات عمل ترمیمی لابیاپلاستی یکی از روش های موثر برای زمانی است که شما از عمل اولیه خود رضایت کامل ندارید از همین رو برای برطرف کردن نقایص جراحی اول باید این عمل را انجام دهید توجه داشته باشید که در عمل اولیه خود حتما در انتخاب پزشک دقت کافی و لازم را داشته باشید تا جراحی دوم نیاز نباشد. تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید تا با این جراحی بیشتر آشنا شوید.

لابیاپلاستی ترمیمی

علت انجام عمل ترمیمی لابیاپلاستی

از مهم ترین دلایل انجام جراحی لابیاپلاستی ترمیمی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

✳️ بعضی از مواقع نتیجه ی حاصل از جراحی لابیاپلاستی برای فرد غیر قابل قبول می باشد و مشکلات ظاهری و عملکردی در ناحیه تناسلی زن مشاهده می شود که در بیشتر مواقع علت آن نداشتن مهارت و تخصص کافی کسی هست، که عمل را انجام می دهد و یا انجام تکنیک نامناسب لابیاپلاستی این مشکلات را ایجاد می کند.

✳️ در بعضی از مواقع به دلیل رعایت نکردن نکات و مراقبت های بعد از عمل نیاز به جراحی مجدد خواهد بود.

✳️ جراح در حین برش، لبه های لابیا را می کشد و با جمع شدن لابیاهای بعد از عمل متوجه می شوید، که مقداری زیادی از لابیا شما را برش داده است. در نتیجه لابیاها بسیار کوچک می شوند. متأسفانه، هیچ کاری نمی توان برای رشد مجدد چیزی که حذف شده انجام داد. ولی در مواردی امکان بازسازی لابیا است که به کمک عمل ترمیمی انجام داده می شود.

✳️ گاهی اوقات زمانی که دوران نقاهت عمل لابیاپلاستی را پشت سر می گذارید و خارش و تورم ناحیه کاملا بهبود می یابد متوجه می شوید، که لابیاهای مینور (لابیای داخلی) از نظر شکل و اندازه باهم یکسان نیستند و تقارنی وجود ندارد.

✳️ در مواقعی که شما از اندازه لابیای بزرگ خود راضی نیستید، ممکن است عمل لابیاپلاستی انجام دهید. ولی بعد از عمل متوجه می شوید، که تغییر محسوسی اصلا ایجاد نشده است و اندازه ی لابیای شما تغییر زیادی نکرده و همچنان بزرگ است. این اتفاق زمانی رخ می دهد، که جراح به دلیل نداشتن مهارت کافی یا ممکن است به دلیل صحبت نکردن در مورد انتظارات خودتان از عمل با جراح در جلسه های مشاوره بعد از عمل باشد.

✳️ به جا ماندن کاملا محسوس جای بخیه ها

✳️ ایجاد ناهمواری ها زیاد در لبه ها بعد از انجام لابیاپلاستی (اسکالوپینگ)

مشکلات عملکردی پس از عمل

گاهی اوقات ناراضی بودن از عمل لابیاپلاستی فقط به دلیل ایجاد مشکلات در ظاهر ناحیه تناسلی زن نمی باشد. بلکه گاهی اوقات یک عمل لابیاپلاستی ناموفق باعث ایجاد مشکلات عملکردی ناحیه تناسلی نیز می شود. برخی از این مشکلات عملکردی ناحیه تناسلی عبارتند از:

  • درد زیاد هنگام رابطه ی جنسی
  • بی حس شدن ناحیه تناسلی
  • خشکی واژن در هنگام رابطه ی جنسی
  • کاهش میل جنسی به دلیل مشکلات ایجاد شده در ظاهر ناحیه تناسلی
  • انحراف جریان ادرار به سمت چپ و راست هنگام ادرار کردن

برای انجام جراحی لابیاپلاستی در اصفهان می توانید به دکتر مریم محمد بیگی مراجعه نمایید دریافت جهت مشاوره حضوری با شماره های 03132245268 ، 09135454458 تماس حاصل نمایید.

انجام جراحی ترمیم لابیاپلاستی برای چه کسانی مناسب است؟

از جمله افرادی که امکان انجام این جراحی ترمیمی را دارند عبارتند از:

  • افرادی که از سلامت کامل جسمانی برخوردار هستند.
  • افرادی که بعد از عمل اولیه لابیاپلاستی ترمیمی دچار چسبندگی یا حتی اسکار شده اند.
  • زمانی که بعد از مشاوره و معاینه از سوی پزشک این موضوع تعیین شود.

پس برای اینکه مشخص شود آیا کاندید مناسبی برای این عمل محسوب می شوید یا خیر حتما به بهترین متخصص زنان مراجعه نمایید.

عمل ترمیمی لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

عمل ترمیمی لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

عمل ترمیمی لابیاپلاستی نسبت به جراحی اولیه با سرعت بیشتری صورت می گیرد و معمولا با بی حسی موضعی انجام می شود اما دقت داشته باشید که انجام این عمل در مقایسه با عمل اولیه کمی سخت تر است چرا که بروز هرگونه اشتباهی در این عمل باعث شده تا انجام عمل مجدد وجود نداشته باشد.

در خصوص روش انجام جراحی باید گفت که انتخاب روش عمل بستگی به شرایط فرد داردکه با توجه به شرایط جسمانی فرد انتخاب می شود.

سوالات متداول

چقدر بعد از لابیاپلاستی اولیه می توان عمل ترمیم لابیاپلاستی را انجام داد؟

در وهله ی اول معمولا 4 تا 6 ماه کامل طول می کشد تا نتیجه نهایی عمل لابیاپلاستی شما مشخص شود و تورم و برش ها به طور کامل خوب شوند، زیرا در ماه های اولیه به دلیل تورم و برش ها ی که هنوز بهبود پیدا نکرده اند، نمی توان تصمیم گرفت اکثر اصلاحات جزئی و لابیاپلاستی دوباره، نباید تا زمانی که 4 تا 5 ماه از تاریخ عمل اولیه نگذشته انجام شود. برای عمل ها ترمیمی  دشوار، نباید تا 6 یا 7 ماه بعد از جراحی اصلی انجام شود، باید صبر کنید تا عروق ناحیه به طور کامل دوباره شکل بگیرد و درصد شانس موفقیت را بالا ببرید.

زمانی که برش لابیا بیش از اندازه باشد می توان برای ترمیم تزریق ژل را انجام داد؟

جراح متخصص زیبایی زنان اول تلاش می کند تا برای برطرف کردن این مشکل پیوند بافت را انجام دهد ولی اگر پیوند بافت به هر دلیل و شرایطی امکان پذیر نباشد. می توان از طریق تزریق ژل لابیا را برجسته و خوش فرم تر کرد تا کوچکی بیش از حد لابیاها به چشم نیاید.

مراقبت های بعد از عمل ترمیمی لابیاپلاستی چیست؟

زنانی که عمل لابیاپلاستی ترمیمی انجام می دهند می توانند نسبت به عمل اولیه سریع تر به انجام فعالیت های فردی و زندگی روزمره خود باز گردند و نیاز به دوران نقاهت طولانی مدت نیست همچنین مراقبت های پس از این عمل کمتر از مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی اولیه است و پزشک متخصص زنان به شما دستورالعمل های لازم در این دوران را می دهد اما در موارد خاص اگر جراحی ترمیمی همراه با پیوند بافت باشد، مراقبت و دوره ی نقاهت خاص خودش را دارد.

کلام آخر

اگر خواهان و کاندید عمل لابیاپلاستی ترمیمی هستید حتما این عمل را نزد بهترین متخصص زنان که آموزش های تخصصی برای جراحی زیبایی زنان را دیده است انجام دهید چرا که در صورت بروز هر گونه اشتباهی در عمل باعث می وشد تا امکان جراحی مجدد برای فرد وجود نداشته باشد از همه مهم تر این عمل در مقایسه با روش اول از هزینه به نسبت بالاتری برخوردار است به همین دلیل است که انتخاب بهترین متخصص زنان در اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =

Call Now Button