دکتر مریم محمدبیگی » جراحی زیبایی زنان » برجسته کردن جی اسپات
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

برجسته کردن جی اسپات

نقطه جی اسپات در خانم ها چیست و در کجا قرار دارد؟ چرا بسیاری از خانم ها با دخول به ارگاسم نمی رسند؟ این سوالات ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود می کند. نقطه جی خوشه ای از اعصاب است. با تحریک این ناحیه در بعضی زنان لذت شدیدی را تجربه می کنند و در برخی دیگر هیچ حسی نداشته باشند.در این مقاله قصد داریم درباره تکنیک هایی که سبب جوانسازی دستگاه تناسلی می شود، صحبت کنیم. از جمله این تکنیک ها جی اسپات هست. ما می خواهیم بدانیم که جی اسپات چیست و به چه منظوری استفاده می شود.

جی-اسپات

به ارگاسم رسیدن خانم ها چه مزایایی دارد؟

رسیدن به ارگاسم یا همان حداکثر لذت جنسی در خانم ها امری بسیار مهم است. رسیدن به اوج لذت جنسی می تواند استرس خانم ها را کم تر کند و سبب بهبود وضعیت فیزیکی و ظاهری و به خصوص پوست شود. به لحاظ رفتاری نیز می تواند روند و تغییرات مثبتی را در خلق و خوی خانم ها ایجاد کند. از دیگر مزایای رسیدن به ارگاسم در خانم ها، عقب افتادن یائسگی است.

تحقیقات نشان داده است که اکثر خانم ها در حین رابطه جنسی لذت نمی برند و به ارگاسم نیز نمی رسند. نتیجه تحقیقات نشان داده است که فقط 18 درصد خانم ها از طریق دخول به ارگاسم می رسند. این مقدار در کشورهای آسیایی و ایران نیز کم تر است. آمار نشان داده است که بیش تر خانم ها تا پایان عمر خود نیز ارگاسم را تجربه نخواهند کرد و اصلا اطلاعی از این وضعیت ندارند و این تجربه را نخواهند داشت.

تحقیقات نشان می دهد که اکثر خانم ها با تحریک کلیتوریس به اوج لذت جنسی می رسند ولی حین دخول به ارگاسم نمی رسیدند. تا مدتی فکر می کردند که این مورد طبیعی است و با دخول خانم ها نباید به ارگاسم برسند. تا اینکه در نهایت در بررسی هایی که انجام شد دیدند که ناحیه ای در داخل واژن به نام نقطه جی یا جی اسپات وجود دارد. دکتر ارنست گرفنبرگ این نقطه را کشف کرده و این اسم بر این اساس گذاشته شده است. جی اسپات یا گرفنبرگ اسپات ناحیه ای است که مشابهت اعصاب با کلیتوریس دارد و با تحریک این ناحیه خانم ها به راحتی به ارگاسم می رسند.

بعد از آن دکتر دیگری به این نتیجه رسید که این ناحیه در برخی افراد، به دلایل چروک خوردگی، یائسگی و انجام برخی ورزش ها، جراحی ها و … ممکن است با دخول، به این ناحیه تماسی ایجاد نشود و ناحیه جی برجستگی لازم را نداشته باشد. این مورد را متوجه شد و گفت که با برجسته سازی این ناحیه به این نتیجه رسیدند که می توانند به ارگاسم برسند.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

Call Now Button