دکتر مریم محمدبیگی » جراحی زیبایی زنان » راهنمای انتخاب بهترین متخصص زنان در اصفهان
مدت زمان مطالعه ۲۴ دقیقه

راهنمای انتخاب بهترین متخصص زنان در اصفهان

انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان برای همه ی خانم ها امری ضروری و حیاتی است، زیرا هر زنی در هر دوره ای زندگی خود به یک پزشک زنان خوب احتیاج دارد تا بتواند در خصوص آموزش های لازمه در آن دوره و هم چنین درمان بیماری های زنان از وی کمک بگیرد. همانطور که می دانید بیماری های زنانه مانند عفونت، کیست و سرطان اندام تناسلی بیش از پیش شیوع یافته است و در این اوضاع عده ای هم به ناحق خود را به عنوان پزشک زنان معرفی می کنند و از آن سود می برند، به همین دلیل بر آن شدیم تا به شما کمک کنیم در دام این افراد سودجو نیوفتید و بتوانید بهترین متخصص زنان در اصفهان را به درستی انتخاب کنید و از مزایای این انتخاب درست بهره مند شوید.

پیدایش رشته زنان و زایمان

سال1297

رشته مامایی اولین بار در این سال وارد مدرسه طب ایران شد.

سال 1300

دکتر امیر اعلم مریضخانه ای را با نام نسوان در این سال تاسیس کرد.

سال 1323

دکتر جهانشاه صالح در شهریور ماه اولین بیمارستان اختصاصی مربوط به زنان را افتتاح کرد.

سال 1330

آغاز جراحی های زنان در سال 1330 در بیمارستان گوهرشاد تشکیل و به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شد.

سال 1326،1335،1347،1336

بعد از بیمارستان گوهرشاد به ترتیب در سال 1326 در تبریز، 1335 شیراز، 1347 اهواز، 1336 در مشهد تاسیس شد.

سال 1342

در نهایت سال 1342 آغازی برای تشکیل گروه آموزشی بیماری های زنان و زایمان بود.


گرایش متخصص زنان

حوزه زنان و زایمان یکی از شاخه های علوم پزشکی است و مربوط به ساختار فیزیولوژی زنانه و کلیه اتفاقات زنانه مانند بارداری، زایمان و درمان انواع بیماری های اندام تناسلی زنان می باشد. یک متخصص زنان در هر برهه از زندگی خانم ها می تواند نقش به سزایی برای آن ها ایفا کند. پزشک زنان و زایمان کسی که با تلاش و پشتکار خود سال های متمادی دوره پزشکی عمومی خود را پشت سر گذاشته و بنا به علاقه و نیاز جامعه این گرایش پزشکی را انتخاب کرده و با اتمام دوره 2 ساله تحصیل و ارائه پژوهش های معتبر در این راستا توانسته به درجه تخصص برسد. حتی می تواند با گذراندن دوره ای دیگر به عنوان جراح زیبایی زنان خدمت کند و با جوانسازی واژن خانم ها سطح کیفیت زندگی شان را بهبود ببخشد. البته در نظر داشته باشید که برای جلوگیری از بروز بسیاری از عوارض و بیماری های زنانه در عمل های جوانسازی واژن از بهترین جراح زیبایی زنان کمک بگیرید.


مراجعه به متخصص زنان به منظور تشخیص انواع بیماری های زنان

همانطور که می دانید داشتن بدنی سالم نعمت بسیار بزرگی محسوب می شود، بنابراین با توجه به این موضوع می بایست همواره مراقبت های لازم را انجام دهیم تا سلامتی در خطر نیفتد. زنان ممکن است به بیماری هایی مبتلا شوند، همین موضوع باعث شده تا سلامتی آن ها در خطر بیفتد. این بیماری ها می تواند شامل سرطان تخمدان، رحم، پستان، کیست تخمدان، تنبلی تخمدان، چسبندگی رحم، فیبروم رحم، عفونت واژن، بیماری های دستگاه تناسلی باشد، این بخش در مورد انواع بیماری های شایع زنان به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

انواع بیماری های زنان

سرطان تخمدان

این بیماری در ابتدا هیچ علائمی ندارد ولی به مرور زمان پیشرفت می کند و علائمی چون تکرر ادرار، نفخ شکم، درد شکمی یا زیر شکم را به همراه دارد. ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که بیماری در تمامی افراد این علائم را ندارد بلکه در برخی ممکن است بدون علامت باشد. پس به منظور تشخیص آن می بایست با مراجعه به بهترین متخصص زنان و انجام چکاب سالانه از بروز سرطان تخمدان پیشگیری کنید.

سرطان رحم

این بیماری در میان خانم ها حتی دختران جوان بسیار شایع است، بروز این بیماری می تواند ژنتیکی نیز باشد، ولی حتما به این نکته توجه داشته باشید که به موقع باید تشخیص داده شود، چرا که تشخیص به موقع بیماری می تواند روند بهبودی بیمار را تسریع بخشد. علاوه بر تمامی موارد گفته شده این بیماری علائمی چون ترشحات غیر عادی از واژن، درد در ناحیه لگن را به همراه دارد.در صورت تشخیص به موقع می توان از پیشرفت آن پیشگیری کرد.

کیست تخمدان

تمامی بانوان در دو سمت رحم خود تخمدان دارند، که دارای شکل و اندازه یکسانی می باشند. تخمدان ها ممکن است دچار کیست شوند که به کیست تخمدان معروف هستند.

چسندگی رحم

این عارضه داخل رحم یا در دهانه رحم ممکن است رخ دهد. زمانی که فردی به این بیماری مبتلا می شود علائمی چون داشتن درد در ناحیه لگن حتی در دوران قائدگی را دارد، با توجه به این علائم می تواند از نشانه هایی چون سقط های متوالی و ناباروری برخوردار باشد.

فیبروم رحم

تورم لگنی (فیبروم لگنی) در میان بانوان بسیار شایع می باشد، که معمولا در افرادی با سنین 25 تا 40 بسیار دیده می شود. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که داشتن اضافه وزن زیاد نیز می تواند احتمال ابتلا به این بیماری را افزایش دهد. فیبروم رحمی در قسمت های مختلف رحم ممکن است وجود داشته باشد. مهم ترین مسئله در این بیماری درمان آن می باشد که بسته میزان پیشرفت آن متفاوت می باشد، یعنی اگر به موقع تشخیص داده شود درمان دارویی پاسخگو می باشد در غیر اینصورت هرچقدر بیماری پیشرفت کند جراحی بهترین راه درمان محسوب می شود.

عفونت واژن

جزء یکی از شایع ترین مشکلات در بانوان محسوب می شود که در سنین مختلف از جمله بانوان جوان ممکن است رخ دهد.

خشکی واژن

بانوان با نزدیک شدن به دوران یائسگی دچار خشکی واژن می شوند چرا که با بالارفتن سن رفته رفته دیواره های واژن نازک تر و ملتهب می شوند. این عارضه از علائمی چون احساس درد در زمان مقاربت جنسی، خارش، ترشح برخوردار می باشد، باید به این نکته توجه داشته باشید که این علائم در افراد مختلف یکسان نیست بلکه کاملا متفاوت است. یکی از راه های درمان خشکی واژن لیزر می باشد که جزء درمان های دائمی محسوب می شود.


مراجعه پزشک زنان به منظور جراحی زیبایی زنان

همانطور که می دانید بالارفتن سن می تواند تغییراتی را در دستگاه تناسلی بانوان به همراه داشته باشد، البته که نمی توان گفت تنها علت آن بالارفتن سن است، بلکه عوامل دیگری نیز می تواند این تغییرات را ایجاد کند. از جمله تغییراتی که در دستگاه تناسلی بانوان ایجاد می شود می توان به افتادگی، کاهش حجم لابیا، گشادی واژن، نداشتن رابطه جنسی خوب و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. ما در این بخش قصد دایم تا در خصوص انواع جراحی های زیبایی زنان برای شما صحبت کنیم.

لابیاپلاستی

یکی از معروف ترین جراحی های زیبایی زنان لابیاپلاستی محسوب می شود که پزشک این جراحی را روی لابیا یعنی همان لبه های بیرونی واژن انجام می دهد. هدف از انجام این جراحی کوچک کردن اندازه لابیا می باشد علاوه بر تغییر اندازه، ظاهر آن نیز تغییر می کند یعنی می توان لابیا را کوچک یا حتی عدم تقارن آن ها را برطرف کرد.
از جمله دلایل اصلی بروز این مشکل عوامل ژنتیکی، بارداری، تغییر وزن، تغییرات هورمونی و حتی بالارفتن سن می باشد. بروز چنین شکلی در بانوان منجر به کاهش اعتماد به نفس آن ها در روابط جنسی می شود علاوه بر آن می تواند همراه با درد و ناراحتی نیز باشد، به صحبت های دکتر محمد بیگی بهترین متخصص زنان در اصفهان گوش دهید.

جراحی-لابیاپلاستی

واژینوپلاستی

زمانی که عضلات کف لگن بانوان شل شده باشد به منظور سفت کردن این عضلات و رفع پوست های اضافه می توان جراحی واژینوپلاستی را انجام داد، این جراحی به منظور افزایش قدرت و کنترل عضلات انجام می شود. اوایل این جراحی را برای ترمیم حرکات کششی و یا پارگی واژن انجام می دانند ولی رفته رفته بانوان به منظور افرایش زیبایی در اندام تناسلی این جراحی را انجام می دهند.
مدت زمان انجام جراحی واژینوپلاستی حدودا یک یا دو ساعت می باشد، که بیمار یا تحت بیهوشی عمومی یا موضعی قرار می گیرید، انتخاب نوع بیهوشی کاملا بستگی به نظر پزشک معالج شما دارد. واژینوپلاستی را می توان هم به صورت جراحی و هم با لیزر انجام داد هر کدام از این روش ها منجر به درمان می شوند ولی روند بهبودی بیمار در واژینوپلاستی با لیزر سریع تر می باشد.

پرینورافی

پرینه قسمتی در ناحیه تناسلی و معقد می باشد که زایمان طبیعی منجر به پارگی آن می شود. پارگی پرینه درجات مختلفی دارد، در بعضی مواقع ممکن است به خودی خود درمان شود، در اینصورت دیگر نیازی به جراحی نمی باشد. پرینه نقش اساسی در رابطه جنسی را دارد پس در بعضی مواقع انجام جراحی بسیار ضروری است. پرینورافی در واقع یک عمل جراحی ترمیمی می باشد که باعث شده تا دهانه واژن به حالت اولیه خود باز گردد. بعد از انجام جراحی بیمار می بایست رژیم غذایی خاصی را دنبال کند تا دچار یبوست نشود. همچنین اگر بعد از جراحی کمی درد داشتید هیچ نگران نباشید چرا که با مسکن های تجویز شده پزشک قابل کنترل است. به صحبت های دکتر مریم محمد بیگی در این خصوص گوش دهید.

پرینورافی و تنگ کردن واژن

سفید کردن واژن

از دغدغه های بسیار از بانوان تیره گی ناحیه تناسلی می باشد، ولی از این موضوع هیچ نگران نباشید چرا که کاملا طبیعی می باشد. در خصوص ایجاد این اتفاق می توان گفت زمانی که خونرسانی در این ناحیه در اثر تحریکات جنسی افزایش پیدا کند باعث شده تا پوست این قسمت تیره و کمی متورم شود، که بار رسیدن به ارگاسم و رفع تحریک جنسی به همان حالت اولیه خود بر می گردد.
یکی از بهترین روش های سفید کردن واژن استفاده از لیزر می باشد، دستگاه ژولیت جزء بهترین دستگاه ها محسوب می شود که کاملا اختصاصی برای دستگاه تناسلی بانوان می باشد. این دستگاه هیچ نوع عوارضی اعم از سوختگی، چسبندگی و … را برای فرد ندارد.
از جمله مزایای سفید کردن واژن با دستگاه ژولیت می توان به عدم بستری نشدن، ماندگاری بالا، عدم احساس درد، عدم محدودیت در رابطه جنسی اشاره کرد به گونه ای که فرد تنها چند روز بعد از جراحی می تواند رابطه جنسی داشته باشد.
ما در این بخش در خصوص انواع روش های جراحی زیبایی زنان برای شما صحبت کردیم بنابراین انتخاب بهترین متخصص زنان در اصفهان اهمیت بسیار زیادی در موفقیت جراحی دارد، چرا که پزشک با داشتن تجربه کافی در این زمینه می تواند وضعیت واژن را بهبود بخشد.


مراجعه به پزشک زنان برای زایمان

زایمان طبیعی و سزارین از جمله روش های به دنیا آوردن فرزند می باشد، که هر کدام از آن ها به نسبت هم بسیار متفاوت می باشند، ولی انتخاب نوع زایمان کاملا بستگی به نظر پزشک زنان و زایمان دارد که بسته به شرایط جسمانی مادر این انتخاب انجام می شود.

زایمان سزارین

زمانی که مادر امکان زایمان طبیعی را نداشته باشد در این صورت آخرین راه زایمان سزارین است، از جمله دلایل اصلی انجام این زایمان می توان به مشکلات رشد جنین، بزرگ بودن سر نوزاد برای کانال زایمان، به دنیا آمدن نوزاد با پا یا شانه، مشکلات مادر اعم از فشار خون بالا و مشکلات قلبی، بروز مشکل در بند ناف، نرسیدن اکسیژن به نوزاد اشاره کرد.
زمانی که مادری قصد انجام این زایمان را داشته باشد حتما می بایست از 3 تا 4 روز قبل در بیمارستان بستری باشد. هنگام زایمان شکم مادر حتما می بایست تمیز شود، همچنین برای دریافت سرم و مایعات IV به مادر وصل می شود، علاوه بر این موارد برای خالی شد مثانه استفاده می کنند.
بعد از انجام این مراحل به منظور بی حسی ماده ای به نخاع تزریق می شود تا قسمت پایین کمر کاملا بی حس شود، حتی می توان بیهوشی کامل را نیز انتخاب کرد که در این روش مادر کاملا بی هوش شده و اتفاقات پیرامون خود بی خبر است.
بعد از انتخاب نوع بی هوشی پزشک برش افقی زیر شکم ایجاد می کند حتی ممکن است با توجه به شرایط برش عمودی نیز زده شود، بعد از این کار رحم مادر کاملا دیده می شود، که جراح به منظور خارج کردن نوزاد روی آن برشی را ایجاد می کند تا نوزاد را خارج کند،بعد از پاکسازی دهان بینی او بریدن بند ناف از اتاق خارج می شود، در انتها محل های برش خورده بخیه می شوند.

زایمان طبیعی

هنگامی که زایمان از راه واژن و روش غیر از جراحی باشد در اینصورت به آن زایمان طبیعی می گویند. برای زایمان طبیعی از حالت های مختلفی چون زانو زدن، خم شدن به جلو، تکیه دادن به صندلی یا حتی آب گرم کمک گرفته می شود. در این روش زایمان از هیچ گونه داروی مسکنی استفاده نمی شود و تنها از ماساژ، تکنیک های تنفسی، هیپنوتیزم به منظور تسکین درد استفاده می شود.
این نوع زایمان از مزایای زیادی برای مادر برخوردار است که شامل موارد زیر می شود.
• هیچ نوع داروی بیهوشی به مادر تزریق نمی شود که باعث شده تا بعد از زایمان مادر کمی انرژی داشته باشد. همچنین از برای فشار وارد کردن و خارج شدن نوزاد زمان کافی دارد.
• امکان بلند شدن و راه رفتن مادر بعد از زایمان وجود دارد.
شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که برای انجام زایمان سزارین مادر باید شرایط خاصی را داشته باشد؟ در جواب باید گفت که اولا می بایست هفته سی و هفت بارداری او تکمیل شده باشد و همچنین مادر سابقه ابتلا به بیماری خاصی نداشته باشد.
در نهایت باید گفت که زایمان طبیعی جزء زایمان های ایمن به حساب می آید، چرا که در صورت عدم استفاده از داروهای بیهوشی هیچ نوع عارضه ای را برای مادر و نوزاد به همراه نخواهد داشت. همچنین امکان زایمان چند قلویی در این نوع زایمان وجود ندارد.


چگونه بهترین متخصص زنان را بشناسیم؟

با توجه به تبلیغات کاذبی که وجود دارند یکی از سوالاتی که مکرراٌ از سوی کابران پرسیده می شود و هم اینک در جهت پاسخ گویی آن بر آمده ایم این است که چگونه بهترین متخصص زنان در اصفهان را بشناسیم؟ در جواب این سوال باید گفت شما به عنوان فردی که قصد مراجعه به پزشک متخصص زنان را دارد باید لیستی از معیار های پزشک را برای خود تنظیم کنید تا بهتر بتوانید انتخاب کنید، به هر حال هر کسی برای مراجعه به پزشک ملاک هایی را در نظر می گیرد. ما می توانیم با ارائه لیستی از ویژگی های بهترین متخصص زنان در اصفهان شما را در این امر یاری کنیم و انتخاب را برایتان راحت تر کنیم.


ویژگی های بهترین متخصص زنان در اصفهان

مریم-محمدبیگی
  • از بدیهی ترین ویژگی های یک پزشک، دانش و تجربه اوست که دو بال پزشک هستند.
  • میزان بالای رضایت مندی مراجعه کنندگان سابق وی
  • حرفه ای عمل نمودن و موفق بودن در تقریبا تمامی عمل های جراحی
  • تعداد بالای عمل های موفقیت آمیز
  • بیماری محوری از دیگر ویژگی بهترین متخصص است، زیرا کسی که سلامتی بیمار را به اهداف شخصی و مالی خود ترجیح دهد می تواند به عنوان فردی ارزشمند محسوب شود.
  • مطبی با محیط آرام، زیبا و دل نشین داشته باشد.
  • برای زمانی که مراجعه کنندگان در مطب به سر می برند احترام قائل باشد و با برنامه ریزی صحیح به این معضل خاتمه دهد.
  • از مهارت برقراری ارتباط با بیمار برخوردار باشد.
  • در رابطه با دریافت حق ویزیت با انصاف برخورد کند.
  • صبور، مهربان، دلسوز، خوش رو، مسئولیت پذیری از جمله ویژگی های بارز بهترین متخصص زنان است.
  • در ارتباطات خود با مراجعه کنندگان و اطرافیان صداقت و صمیمت پیشه کند.
  • جنسیت به عنوان یک عامل موثر در انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان برای عده ای از زنان بسیار حائز اهمیت است زیرا خانم ها با پزشکی که زن باشد راحت تر می توانند ارتباط برقرار کنند و با مراجعه به یک متخصص مرد معذب شوند.
  • اگر هدف از مراجعه به پزشک متخصص زنان دریافت مشاوره است بهتر است از فردی کمک بگیرید که با او دیدگاه های مشترکی از جهت تفکرات مذهبی و غیره دارید.
  • یک متخصص زنان باید امین باشد و پرونده پزشکی بیماران خود را تحت هر شرایطی در اختیار دیگران قرار ندهد.
  • میزان دسترسی مطب پزشک با محل سکونت شما در انتخاب تان می تواند تاثیر گذار باشد.

نحوه انتخاب بهترین متخصص زنان

دستگاه تناسلی بانوان از حساسیت بالایی برخوردار است همین موضوع باعث شده تا احتمال بروز بیماری در خانم ها بیشتر از سایر افراد باشد، همچنین برای آمادگی های دوره بلوغ و قبل از ازدواج می بایست به یک متخصص زنان جهت مشاوره و آموزش مراجعه کنند. برای این که انتخابی صحیح داشته باشید باید به موارد فوق الذکر توجه کنید و برای دست یابی به چنین فردی با این خصوصیات آشنایی داشته باشید، به عنوان مثال از طریق سرچ عنوان بهترین متخصص زنان در اصفهان در موتور جستجوگر گوگل و وب سایت های که معتبر و قابل اطمینان هستند، جویا شدن احوالات مراجعه کنندگان سابق پزشک و حضور در مطب وی و طرح پرسش های از منشی و افراد حاضر جهت رفع ابهامات ایجاد شده تان می تواند شما را در این امر یاری کند. مشورت از دوستان و آشنایان هم از دیگر راه های یافتن بهترین متخصص زنان است.

دکتر مریم محمدبیگی جراح و متخصص زنان و زایمان، نازایی و زیبایی در اصفهان با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی به بررسی بیماری ها و جراحی های زیبایی زنان می پردازد. جهت مشاوره با بهترین متخصص زنان در اصفهان می توانید با شماره 03132245268 تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

سوالات متداول انواع جراحی زیبایی زنان

سوالات متداول در خصوص زایمان سزارین و طبیعی


خدمات دکتر مریم محمد بیگی

ما در این مقاله قصد داشتیم تا در خصوص بهترین متخصص زنان در اصفهان برای شما صحبت کنیم، همچنین در خصوص برخی از ویژگی ها، نحوه انتخاب، گرایش پزشک و بسیاری از موارد دیگر برای شما صحبت کردیم ولی در این بخش قصد داریم تا در خصوص خدمات دکتر مریم محمد بیگی بهترین متخصص زنان در اصفهان برای شما بگوییم، از جمله خدمات این پزشک حاذق شامل موارد زیر می شود.

  • سفید کردن واژن
  • کربوکسی تراپی
  • لابیاپلاستی
  • جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا
  • زایمان سزارین
  • زایمان طبیعی
  • درمان ناباروری
  • درمان انواع بیماری های شایع زنان
  • لاپاروسکوپی
  • هیستروکتومی
  • هیستروسکوپی
  • میومکتومی

نتیجه گیری

به شما توصیه می کنیم تا می توانید از سلامت خود محافظت کنید و از چکاپ های دوره ای خود غافل نشوید، تست پاپ اسمیر و دیگر آزمایش ها و تصویر برداری ها ابزاری برای چکاپ هستند که خانم ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری شایع زنان از آن استفاده می کنند.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

13 دیدگاه ها
  1. S.73

    آیا فیبروم رحم خطرناکه؟؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر مریم محمدبیگی

      اگر به این بیماری مبتلا هستید حتما برای درمان به پزشک مراجعه کنید در غیر اینصورت این بیماری هم مانند هر بیماری دیگه ای اگر درمان نشه ممکنه خطرناک باشه.

      پاسخ
  2. S.73

    جنین تو هفته چندم جنسیتش مشخص میشه ؟؟

    پاسخ
    • دکتر مریم محمدبیگی

      اندام جنسی جنین در هفته دهم در پسر ها و در هفته دوازدهم در دختر ها مشخص می شود.

      پاسخ
  3. S.73

    خونریزی بعد از لابیاپلاستی طبیعیه؟؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر مریم محمدبیگی

      اگر خونریزی طولانی مدت باشه حتما باید به پزشک مراجعه کنید.

      پاسخ
  4. Sana

    من برای لابیاپلاستی پیشتون اومدم کارتون حرف نداره

    پاسخ
    • دکتر مریم محمدبیگی

      ممنون از شما دوست عزیز

      پاسخ
  5. الهام

    سلام

    ممنون از مقاله خوبتون

    پاسخ
  6. منیره

    خانم دکتر برای کنترل تنبلی تخمدان چه کارهایی می‌تونیم انجام بدیم؟ به جز خوردن قرص هایی که تجویز میشه

    پاسخ
  7. زیبا

    من از بیمارهای شما هستم فوق العاده اید خانم دکتر
    من مسیرم دور شده شما مشاوره انلاین ندارید ؟

    پاسخ
  8. سبا

    چجوری نی تونم ازتون مشاوره بگیریم

    پاسخ
  9. المیرا قربانی

    برای عفونت های متعدد باید چیکار کرد ؟؟

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =

Call Now Button